SEO'da Sözcüklerin Gücü

Yazar:


Her web sitesi sahibi sitesinin ziyaretçi trafiğini arttırmak, daha çok tanınan bir web sitesi olsun ister. Günümüz koşullarında da bu yolda bize en çok destek sağlayan sistemler arama motorlarıdır. SEO yani arama motoru optimizasyonu ile google ve diğer arama motorlarında daha üst sıralara çıkmayı amaçlarız. Bu konuda iki tür seo çeşidi vardır. Bunlar site içi seo ve site dışı seo'dur.

Bu konumuzda site içi seo'ya etki eden faktörlerden yani özgünlük ve etiket sistemlerinden bahsedeceğiz. İlk olarak özgünlüğe değinelim. Google ilk algoritmasını oluşturduğunda en büyük etken backlinkti. Daha sonra yeni algoritmalar ve şu anki Panda algoritmesi ile backlinkin önemini azaltarak özgün yazının önemini ciddi anlamda arttırdı. Yeni algoritma ile aynı özelliklere sahip iki siteden daha özgün, daha görsel ve daha uzun yazılar her zaman bir adım önde olacak. Bu sayede kullanıcılar daha kaliteli bilgiye ulaşabilecekleri düşünülmekte.
Ayrıca google'ın en sevdiği olay da kuşkusuz etiketlemedir. Etiketlemeden kastımız bir yazınızda, yazınız hakkındaki kelime veya kelime gruplarını kalın veya italik yazarsanız, bu google gözünde "Bu yazıda bu önemliymiş, demekki bununla ilgili detaylar var. oluşacak ve sizin yazınızı daha da üst sıralara taşıyacaktır.

1 yorum → " SEO'da Sözcüklerin Gücü "

dos5
3 Haziran 2012 01:47

Zalten sözcükler seoda 1 bumara denebilir

Yorum Gönder

Game of Thrones Türkiye | Taht Oyunları | Game of Thrones Dizisi

Teknoloji Vakti - Şimdi Teknolojinin Tam Zamanı!: SEO'da Sözcüklerin Gücü .